HelloSlim herbata na oczyszczenie organizmu

Oczyszczać organizm można próbować na wiele sposobów, ale ile z nich jest skutecznych? Jeśli w grę wchodzi mój organizm, nigdy nie zapominam o tym, że priorytetem jest dla mnie moje zdrowie. Potem dopiero efekty, które osiągnę, bądź mogę osiągnąć. W związku z tym, że interesuję mnie naturalne rozwiązania i tym razem pozwoliłam naturze pokazać, co potrafi. Wypróbowałam więc HelloSlim.

HelloSlim herbata na oczyszczenie organizmu

HelloSlim to dwufazowy program mający na celu oczyszczenie organizmu z toksyn. Dwufazowy, ponieważ w zestawie znajdują się herbatki na dzień i na noc, o zupełnie różnych składach.


HelloSlim herbata na dzień


Zadaniem herbaty Hello Slim Good Morning jest pobudzenie i dodanie energii, przyspieszenie metabolizmu, zmniejszenie apetytu i ogólne wspomaganie odchudzania. Zaparza sie ją przez 4-5 minut w gorącej, ale nie wrzącej wodzie. Należy spożywać ją przed śniadaniem lub w trakcie. W swoim składzie zawiera: zieloną herbatę, yerba mate, dziką różę, liść eukaliptusa, guaranę, dziki bez, korzeń cykorii.


HelloSlim herbata na noc


Zadaniem herbaty Hello Slim Night jest eliminacja wzdęć, wyciszenie, ułatwienie zasypiania, oczyszczenie organizmu z toksyn, zapewnienie spokojnego snu. Zaparza się ją przez 2-3 minuty, również w gorącej, ale nie wrzącej wodzie. Należy ją spożyć po ostatnim posiłku. W swoim składzie zawiera: skórkę pomarańczową, hibiskus, korzeń lukrecji, korzeń imbiru, trawę cytrynową, miętę.

Oba opakowania zawarte w zestawie teatox HelloSlim zawierają po 30 torebek herbaty, na 30 dni programu.


HelloSlim - moja opinia


Jeśli wydaje Ci się, że trudno wydać opinię na temat czegoś, co dzieję się wewnątrz ciebie, to zaraz wyprowadzę Cię z błędu. Oczyszczanie organizmu z toksyn naprawdę można odczuć. Przede wszystkim poprawia się samopoczucie, masz więcej energii, chęci i lepszą koncentrację. Do tego pozbywasz się efektu nadętego brzucha, twój metabolizm przyspiesza, a ty nie czujesz się ociężała.

Poza tym, herbata HelloSlim ma bardzo przyjemny smak, a skoro już lubisz pić herbatę, warto byś wybrała tę, która sprawi, że poczujesz się lepiej. Herbatę HelloSlim można nabyć TUTAJ

1 komentarz: